BioGTS on vuoden 2016 keskisuomalainen markkinointiteko

Pitkäaikainen asiakkaamme BioGTS on valittu Marketing Today –seminaarissa vuoden keskisuomalaiseksi markkinointiteoksi.

Sanomalehti Keskisuomalaisen verkkosivuilla viiden finalistin kesken pidetyssä yleisöäänestyksessä BioGTS Oy on vetänyt pisimmän korren. Eniten yleisön ääniä saaneista ehdokkaista MARK Keski-Suomen johtoryhmä ja sanomalehti Keskisuomalainen valitsivat voittajaksi BioGTS Oy:n. Palkinto jaettiin tänään 24.9. Marketing Today -seminaarissa FinnGraf-messuilla Jyväskylän Paviljongissa. Palkinnon saamisen edellytyksenä oli selkeästi tavanomaisen ylittävä toiminta tai suoritus, joka omalta osaltaan pyrkii kannustamaan yhä parempien ratkaisujen kehittämiseen.

Kehitysjohtaja Annimari Lehtomäen mukaan erinomaiset verkostot, luotettavat kumppanit, ja aktiivisuus esim. erilaisissa kilpailuissa tuovat yrityksen toiminnalle erottuvuutta kilpailijoihin nähden. Kilpailumenestys mm. Kasvu Openissa on antanut vetoapua myös markkinointiin.

BioGTS:n markkinointipäällikkö Jari Toiminen näkee, että tämänpäiväinen palkinto on ansaittu tunnustus yrityksen pitkäjänteisestä markkinoinnin kehitystyöstä. Panostukset viestintään ja sähköisten kanavien tehokas hyödyntäminen ovat elinehtoja myös cleantech-kentällä.

Toimisen mukaan huolellisesti suunniteltu tuotteistus on ollut esim. Bioboksi-biokaasulaitoskonseptin markkinoinnin kannalta ensiarvoisen tärkeää. Erottuva tuote, jonka asiakashyödyt on helposti viestittävissä, on markkinoinnin kannalta ideaali. ”BioGTS on yrityksenä onnistunut luomaan täydellisen tuotevalikoiman, joka taipuu kustannustehokkaasti laajojen asiakassegmenttien tarpeisiin, niin maatiloille kuin maailman metropoleihin”, Toiminen kertoo.

Lisätietoja:

Jari Toiminen, markkinointipäällikkö, BioGTS Oy, p. 050 464 6675, jari.toiminen@biogts.com

Annimari Lehtomäki, kehitysjohtaja, BioGTS Oy, p. 040 761 9166, annimari.lehtomaki@biogts.com

Lataa markkinointistrategian opas

Lue seuraavaksi