Uskomaton innovaatio: uutiskirje myös blogissamme! Etsimme uutiskirjeeseemme designin, markkinoinnin ja teknologian parhaimmat tiedonjyvät vaskoolipuhtaina. Jos haluat lukea kovimmat jutut ensimmäisenä, tilaa uutiskirjeemme suoraan inboksiisi.
Huom! Rajoitettu erä: toimi ennen kuin jää pelkät hiekat vaskooliin.
“Tämä bloggaus on täynnä sisältömarkkinointiviisauksia. Sisältöjen markkinoimisen lisäksi muistutetaan, miten sisältömarkkinoinnin täytyy palvella ostopolun eri vaiheessa olevia asiakkaita. Sisältötyyppien hahmottamista helpottaa Conex Wheel työkalu.”
- Vesa Laakkonen, konsultti/taikuri/koomikko
“Kun ymmärrät, miksi olet olemassa pystyt kertomaan, miten erottaudut. Why on meidän ydintyökalujamme ja tässä bloggauksessa kerrataan, miksi miksi on niin tärkeä.”
- Karl Filtness, markkinointijohtaja
“Designerit tekevät valtavasti päätöksiä suunnitteluprosessin aikana. Näkemys ja kokemus auttavat, mutta välistä on hyvä turvautua muistilistoihin. Tässä artikkelissa on erinomaisia vinkkejä designin päätöksentekoon.”
- Tom Rantala, Lead Designer
"Projektinhallinta ja ajanhallinta ylipäätään ovat monelle työkiireiden keskellä rimpuilevalle yllättävän tärkeitä juttuja. Meillä MEOMilla on keskitytty paljon projektinhallinnan työkalujen käytön optimointiin, mutta näppäriä apuvälineitä löytyy moneen pienempäänkin tehtävään. ”
- Petja Savoila, Senior Copywriter
Meidän pitää siirtyä arvaamisesta testaamiseen ja oppimiseen. Tässä auttaa Minimum Marketable Message. Sen avulla testaat ajatuksesi, keräät oppia ja valitset viestejä, jotka herättävä tunteita vastaanottajasta.
Jos et alussa vielä tilannut uutiskirjettämme, nyt on jo korkea aika syöttää sähkeosoitteesi: