Blogi

Uutiskirje

Kuukauden kultajyvät 3/2018

Uskomaton innovaatio: uutiskirje myös blogissamme! Etsimme uutiskirjeeseemme designin, markkinoinnin ja teknologian parhaimmat tiedonjyvät vaskoolipuhtaina. Jos haluat lukea kovimmat jutut ensimmäisenä, tilaa uutiskirjeemme suoraan inboksiisi.

Huom! Rajoitettu erä: toimi ennen kuin jää pelkät hiekat vaskooliin.

Huolehdimme yksityisyydestäsi. MEOM käyttää henkilötietojasi toimittaakseen sinulle tilaamasi uutiskirjeen. Voit peruuttaa uutiskirjeen tilauksen koska tahansa. Lisätietoa tietosuojaselosteestamme.

Maaliskuussa tapahtui tällaista:

Tehokkaassa sisältömarkkinoinnissa työ vasta alkaa sisällön julkaisusta

conex wheel

“Tämä bloggaus on täynnä sisältömarkkinointiviisauksia. Sisältöjen markkinoimisen lisäksi muistutetaan, miten sisältömarkkinoinnin täytyy palvella ostopolun eri vaiheessa olevia asiakkaita. Sisältötyyppien hahmottamista helpottaa Conex Wheel työkalu.”
– Vesa Laakkonen, konsultti/taikuri/koomikko

Lue artikkeli


Markkinoinnin ja itseasiassa koko busineksen täytyy lähteä väkevästä taustatarinasta

“Kun ymmärrät, miksi olet olemassa pystyt kertomaan, miten erottaudut. Why on meidän ydintyökalujamme ja tässä bloggauksessa kerrataan, miksi miksi on niin tärkeä.”
– Karl Filtness, markkinointijohtaja

Lue artikkeli


Design tarvitsee taktiikkaa ja taitoa

“Designerit tekevät valtavasti päätöksiä suunnitteluprosessin aikana. Näkemys ja kokemus auttavat, mutta välistä on hyvä turvautua muistilistoihin. Tässä artikkelissa on erinomaisia vinkkejä designin päätöksentekoon.”
– Tom Rantala, Lead Designer

Lue artikkeli


Kuinka keskittyä oleelliseen ja blokata häly pois työpäivästä?

”Projektinhallinta ja ajanhallinta ylipäätään ovat monelle työkiireiden keskellä rimpuilevalle yllättävän tärkeitä juttuja. Meillä MEOMilla on keskitytty paljon projektinhallinnan työkalujen käytön optimointiin, mutta näppäriä apuvälineitä löytyy moneen pienempäänkin tehtävään. ”

– Petja Savoila, Senior Copywriter

Lue artikkeli


Viestien luomisprosessi on rikki

Shakespeare puhekuplan kera, jossa lukee Minimum Marketable Message?

Meidän pitää siirtyä arvaamisesta testaamiseen ja oppimiseen. Tässä auttaa Minimum Marketable Message. Sen avulla testaat ajatuksesi, keräät oppia ja valitset viestejä, jotka herättävä tunteita vastaanottajasta.

Lue artikkeli


Jos et alussa vielä tilannut uutiskirjettämme, nyt on jo korkea aika syöttää sähkeosoitteesi:

Huolehdimme yksityisyydestäsi. MEOM käyttää henkilötietojasi toimittaakseen sinulle tilaamasi uutiskirjeen. Voit peruuttaa uutiskirjeen tilauksen koska tahansa. Lisätietoa tietosuojaselosteestamme.

girl sitting with mail

Näin laadit markkinointistrategian