Solteq Oyj:n markkinointijohtajana toiminut Karl Filtness (tutuille Kaitsu) aloitti meillä marraskuussa. Tehtävä on uusi ja se on luonnollinen jatke pitkään jatkuneelle kasvulle – kohta suutarin lapsellakin on kengät.
Vuoden sisällä MEOMin liikevaihto on kasvanut 50 % ja seinien sisällä väkimäärä on tuplaantunut. Asiakkaiden digitaaliset haasteet ovat monipuolistuneet ja monimutkaistuneet, jolloin jatkuvasti tarvitaan lisää huippuosaajia. Sellaisia, joiden kunnianhimo ja kyvyt eivät kalpene missään maailmankolkassa. Kun autamme asiakkaitamme saamaan uusia entistä parempia asiakkaita, silloin täytyy myös itse kasvattaa osaamista.
Työnteko on ihmisten arjessa keskiössä. Mikäpä olisi sen tärkeämpää kuin tehdä töitä sellaisten henkilöiden kanssa, joiden kanssa työstä nauttii ja ajankulua ei huomaa. Kaitsun kanssa historiaa oli jo useamman vuoden ajalta, mikä loi vankan luottamuksen kykyihin ja osaamiseen. Syyskuussa Karlin naulaama rugbyn Suomenmestaruus osoitti kaverin olevan sen verran voittava tekijä, ettei päätöstä tarvinnut juurikaan miettiä. Rugbytreenejä odotellessa...
Kaitsu itse kommentoi uutta duunia näin:
"MEOM on nopeasti kasvava ja kehittyvä yritys. Kadehdittava yrityskulttuuri on paistanut läpi jokaisesta asiantuntijasta, jonka olen tavannut. Viimeinen silaus oli se, että olin edellisessä työpaikassa tunnettu erikoisista sukistani. Kun näin, että joka toisella meomilaisella on samankaltainen sukkamaku, pakkohan sellaiseen jengiin on liittyä."
Lue seuraavaksi
Korona-pandemian makro- ja mikrotrendit: miten kääntää kriisi liiketoiminnaksi
Karl Filtness · 17.4.2020
Koronavirus-pandemian myötä ajanlaskua voidaan ryhtyä merkitsemään uudella tavalla-: BC and AC, eli Before Corona ja After Corona. Pandemia on… jatkuu