Uskomaton innovaatio: uutiskirje myös blogissamme! Etsimme uutiskirjeeseemme designin, markkinoinnin ja teknologian parhaimmat tiedonjyvät vaskoolipuhtaina. Jos haluat lukea kovimmat jutut ensimmäisenä, tilaa uutiskirjeemme suoraan inboksiisi.
Huom! Rajoitettu erä: toimi ennen kuin jää pelkät hiekat vaskooliin.
“Näin toteaa sijoittajanero Marc Andreessen. Tarpeeksi monen ihmisen täytyy haluta se, mitä olet myymässä tai muuten sinulla ei ole liiketoimintaa. Artikkelissä korostetaan käyttäjätestauksen ja asiakasymmärryksen merkitystä, jotta voidaan tehdä haluttavia tuotteita. Tämä ajattelu on myös MEOMin toiminnan ytimessä."
- Janne Puustinen, toimitusjohtaja
Konseptina product-market fit on hyvä, mutta miten päästä tässä alkuun?
“Marketing Strategy Sprint on workshop-menetelmä, mikä tiivistää markkinoinnin 9 tärkeimpään muuttujaan. Olemme hioneet menetelmää asiakkaidemme kanssa, mutta artikkelissä on seikkaperäiset ohjeet, miten voit itse kokeilla."
- Karl Filtness, markkinoija
Strategia ja asiakasymmärrys vaativat testaamisesta:
“Testaamista voi viedä äärimmäisyyksiin. Harva uskaltaa tahrata omaa brändiään liian luovilla ratkaisuilla – etenkään jos ne eivät toimi. Valebrändi mahdollisti datan keräämistä poikkeuksellisen luovista design-ratkaisuista.”
- Tom Rantala, testaamiseen vannova designer
Erilaiset kokeilut kiihdyttävät kasvua. Growth Hacking on keino systemaattisesti tutkia, mikä tuo kasvua ja mikä ei.
"Growth Hacking tulee! Oletko valmis? Jos vastasit, että "häh, mitä on Growth Hacking?", niin ei hätää, kohta tiedät. Kasvun hakkerointi on digitaalisen liiketoiminnan tulevaisuutta, johon voit ottaa keskipitkän, mutta ilahduttavan kansantajuisen perehdytyksen.”
- Petja Savoila, copywriter
Growth hackingin keskiössä on markkinoinnin automaatio.
"HubSpotin käytöstä löytyy loputtomasti materiaalia, joka auttaa markkinoijia. Markkinointi tarvitsee usein kehittäjien apua, mutta heidän pääsärkyihin löytyy paljon vähemmän materiaalia. Tässä videossa on kysymyksiä ja vastauksia suoraan kehittäjältä kehittäjille, jotta HubSpotista saadaan paljon enemmän irti."
- Tiina Kirahvimetsä, HubSpot sertifioitu kehittäjä
Markkinoinnin automaatiossa sähköpostit ovat avainasemassa. Ne eivät ole pelkästään markkinointia, mutta myös myyntiä.
"Sähköpostitulvan keskellä on vain lyhyt hetki saada vastaanottajan huomio. Siksi on tärkeää osata laatia sellainen sähköposti, joka erottuu joukosta ja saa reaktioita aikaiseksi. Lue, miten luot myyvämpi meilejä."
- Kimmo Louhelainen, myyjä
Jos et alussa vielä tilannut uutiskirjettämme, nyt on jo korkea aika syöttää sähkeosoitteesi: