Uskomaton innovaatio: uutiskirje myös blogissamme! Etsimme uutiskirjeeseemme designin, markkinoinnin ja teknologian parhaimmat tiedonjyvät vaskoolipuhtaina. Jos haluat lukea kovimmat jutut ensimmäisenä, tilaa uutiskirjeemme suoraan inboksiisi.
Huom! Rajoitettu erä: toimi ennen kuin jää pelkät hiekat vaskooliin.
“Google ja WordPress ovat käynnistäneet yhteistyön, jotta alusta on tulevaisuudessa entistä parempi ja nopeampi. Tämä lupaa varmasti hyvää alustan hakukonenäkyvyydelle jatkossakin!”
- Vesa Laakkonen, konsultti/taikuri/koomikko
“Vähän metaa kertoa uutiskirjeessä hyvästä sähköpostista, etenkin kun on vielä runsaasti oppeja sovellettavana. Mutta puutteiden tunnistaminen on ensimmäinen askel kohti parannusta.”
- Karl Filtness, markkinointijohtaja
“Tilastoja, joita jokaisen pitäisi tietää, jotka toimivat liiketoiminnan parissa. Pysäyttävin paljastus: Design increases turnover. For every £1 invested in design, businesses can expect over £20 in increased revenues.”
- Tom Rantala, Lead Designer
“Minulle Interaction 18 -tapahtuman kohokohta oli Per Axbomin workshop “Manage misusability: design for digital with a conscience”. Palvelumuotoiluosaaminen ja käyttäjäpsykologia on jo niin pitkällä, että joudumme miettimään, mikä on oikein ja kestävää.
- Harri Pyykölä, Senior Service & UX Designer
“Design Sprint on yksi kuumimpia termejä tällä hetkellä, mutta asiaan vihkiytymätön ei välttämättä tiedä, milloin se on sopiva ratkaisu. Näissä kirjoituksessa se kerrotaan niin selvästi, että tällainen Webbi Yksisarvinenkin tajuaa sen!”
- Arttu Rahikainen, Designer/Developer
Lue, kuinka houkuttelimme Jake Knappin perheineen Suomeen. Samalla selviää, mitä hän opetti 120 suomalaiselle edelläkävijälle.
Jos et alussa vielä tilannut uutiskirjettämme, nyt on jo korkea aika syöttää sähkeosoitteesi: